Pak agressie bij en in de sport aan
In de Debatraad van 28 november is er de motie “Samen stellen we de norm voor de Bredase sportvelden” aangenomen waarbij wordt opgeroepen de agressie bij en in de sport aan te pakken. Hierbij staat ons logo niet op. Waarom niet? Omdat wij in eerste instantie van mening waren dat sportverenigingen al het nodige met […]